LinkedIn opens Sponsored InMail to all as yet more ad products come to messaging platforms — TechCrunch

It’s gloves off for social media companies that have patiently built audiences for their platforms and weaned them on steady diets of ad-free content: they’re all now starting to double down on ways of monetizing them. Now it’s the turn of LinkedIn, the social network for professionals that’s currently getting acquired by Microsoft for $26.2 billion.…

via LinkedIn opens Sponsored InMail to all as yet more ad products come to messaging platforms — TechCrunch

Φαίνεται μεγάλο βήμα αυτό για την LinkedIn αλλά είναι σίγουρο πως θα έχει θετική έκβαση τουλάχιστον για αρκετό χρονικό διάστημα. με την υποστήριξη της Microsoft  & την εξέλιξη & βάση συνδρομη΄των της LinkedIn πολλά μπορούν να γίνουν. Οι μελετούντες τα τεκταινόμενα διεξοδικά, θα μπορούσαν να το είχαν φανταστεί από καιρό πως θα γινόταν. Είναι γεγονός πως τώρα τελευταία η συνδρομητική βάση της LinkedIn είχε εμφανίσει τάσεις απώλειας ή και αδρανοποίησης. Είδωμεν.

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s